söndag 28 augusti 2011

Lördagsmysigt

vid tangenterna: Jessica kl. 00:38
Vi har kollat på "The Ghost Writer". Min typ av "icke komedi-film". Spännande och klurig. Mmm-hmm.
 Balkongdörren är fortfarande öppen varje kväll och det har varit på gränsen till för svalt vissa kvällar nu i veckan men ikväll är det skönt. Jag tror faktiskt till och med att jag har fått liiiitelite färg i fejset idag! Och den där lördagsfikan jag nämnde tidigare, den förtärdes på balkongen. Det kändes lite slutgiltigt liksom. Den sista fikan på balkongen för i år. (?) Kanske överhuvudtaget på just den här balkongen? Naaaw. Sorgligt.
I ALLA FALL, jag har premiäreldat i min fina lykta och så har vi lekt med Puff och katternas nya boll. Vi upptäckte när vi kom hem och öppnade förpackningen att det är värsta discobollen!! När man kastar iväg den så börjar den blinka i olika färger. Puff tycker det är lite läskigt so far. Eller, han jagar glatt efter den men sedan tvärstannar han när han når fram till den och liksom smyger på den istället. Plutte rå.
Nu ska vi sova. Gonatt!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos