söndag 29 december 2013

Åh, lyyyyckan!!

vid tangenterna: Jessica kl. 18:49
Idag fick jag stryka det som stod allra högst upp på min önskelista den här julen... Och ja, som har gjort det de senaste två åren, typ. 
Tack vare Mio's strålande mellandagsrea så har vi ÄNTLIGEN slagit till på min drömsoffa!♥ :D Halva priset på soffan innebar att vi fick soffa + fotpall för samma pris som bara soffan skulle kostat annars. Givetvis så ingick inte just den klädseln (medium blå/vit-randig) som jag helst ville ha i erbjudandet, men den här grå kommer bli sååååå snygg hos oss. Jag kan köra på med full gas med färgglada kuddar och plädar istället om jag vill! :D

bilder lånade från mio.se
Självklart så kommer fotpallen vara i samma klädsel som soffan, dåååråå. De hade bara den där färgen på hemsidan.
Gaaaahhh. Den andra veckan i februari kommer de (förhoppningsvis). Åhhh. Jag LÄNGTAAAAR!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos