söndag 23 februari 2014

Hejdå helgen!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:45
Ooooch så var helgen över (igen!!!???) och veckan med den. Nu viner vinden något så galet runt husknutarna att jag känner på mig att jag kommer vakna av den inatt. Även om det säkert låter värre än det är så är det skönt att vara tjänstledig vid sådana här tillfällen och inte behöva fundera över om båten kommer att gå som den ska, om den kommer att komma in i Visbys hamn etc etc. Man blir liksom arbetsskadad efter några år. Sedan hjälper det ju inte att jag ser båten från fönstret varje morgon och kväll, så att jag kan klocka den och upplysa Tobbe om ifall den är i tid eller ej. Ohhhhh well.

Hoppas ni haft en MAGISK helg med massa mys och goda grejer att tugga på (det är ju vad helgen går ut på?). Sov gott!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos