måndag 3 februari 2014

Burkar für alles!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:39
Och inte vilka burkar som helst, min senaste kärlek är...

Jag trotsar till och med min motvilja att ha te i glasburkar - det mår ju bäst av att förvaras i mörker egentligen... Men när till och med teapigs säljer glasburkar att förvara deras teer i, då går jag all in jag med! Och te har ju en stadig åtgång här hemma, så det hinner nog inte lida så mycket av ljuset. ;) Jag har mitt Morning glory-te och mina chai-tepåsar i de två burkarna ni ser här under (och ovan). Den mindre är ju gammal från Hemtex, men de andra är från H&M Home. Idag kom det hem två till i samma storlek, plus en större och jag är sååå lycklig, hehe. 
Jag älskar den robusta känslan i dem.♥ Så fina. 



Nu kom Tobbe hem och stör mig när jag försöker blogga. Farväl!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos