torsdag 6 februari 2014

Ytterligare en vecka.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:51
Yankee candle vanilla lime, teapigs, chocolate flake tea, teamug
Alltså, vart tar veckorna vägen? Jag får lite mild panik när de bara försvinner på det här viset.
Idag är det en vecka sedan vår nya soffa kom! Tiden har rusat iväg i ett förnöjt, fluffigt och tjusigt skimmer sedan den kom in i vårt hem, indeed.

Idaaag har jag ont mellan skulderbladen, det gick fort - jag hade problem med det när jag pluggade förra gången också. Jag behöver en bättre datastol för den här är SÅ JÄVLA VÄRDELÖS. Men det är ju det där med pengar och prioriteringar... Ni vet. Men nu börjar det verkligen bli akut, för när jag har såhär ont så går det ut över hela min vardag. Förra året var det så jäkligt vid några tillfällen att jag grinade av ren reflex när jag gjorde vissa övningar när jag tränade. Det känns typ så nu med, men som tur är så är idag åtminstone vilodag. ☺

Nu ska jag fokusera på att göra lite nytta igen. Puss sålänge!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos