tisdag 11 februari 2014

TisZzzZzz

vid tangenterna: Jessica kl. 16:21
Här har ni en liten ledtråd till vad jag delvis pysslat med större delen av dagen. Ja, sedan åtta i morse (jag har kommit in i bra sovrutiner igen, skönt!), faktiskt. Med en ytterst kort "lunchrast" på ca 20 minuter och en snabb vända ner på stan för att handla middagsgrejer på max 40 minuter. Så ja, idag har jag fått mycket gjort och det känns jäkligt skönt eftersom jag helst vill ha den uppgiften jag jobbar med avslutad och inlämnad på torsdag kväll.
Flödesscheman och storyboards für alles, alltså! Tror aldrig jag varit så kreativ i Powerpoint som idag. :D
Det här är dessutom något som jag verkligen behöver jobba med för jag är mer typen som kastar mig in i projektet och börjar med det roliga (dvs kodandet) på en gång. Och det kommer ju inte direkt att vara vare sig gång- eller hållbart i framtiden, haha.

Nu var det dock verkligen dags att stänga igen för idag, kände jag. Ögonen går i kors. Och jag ska snart sätta igång med majssoppan som ska bli middag!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos