torsdag 28 juni 2012

Världens soligaste torsdag (det har känts som det i a f!)

vid tangenterna: Jessica kl. 21:45
På eftermiddagen idag så hängde jag med min favorit-trio av tjejer. Vi tog varsin glass vid hamnbodarna och lekte vid Hoppetossa-lekparken. Jolene har lärt sig att säga Jessica! Och så såg vi en gullig shitsosuvaja (Lillys ord för chihuahua).

Imorgon börjar jag 05.00 igen, så det är bara att styra upp käk redan ikväll. (Det är en macka där, inlindad i folie, haha). Matlådan med fack har jag fått av världens finaste Anni L, en av de tre Annisarna vi har på jobbet nu. Jag pratade om att jag letade förgäves efter en sådan och då sa hon att hon hade en som hon hatade (hahaha) så jag kunde gärna få den! Jag blev sååå glad! :D♥
Vill ju kunna styra upp mina luncher lika snitsigt som Taralynn...! ;)
Nu ska jag gå och lägga mig eftersom mitt alarm ringer om 6 timmar och 16 minuter from nu. Heheh. Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos