måndag 25 juni 2012

Mååååhhhhhndag

vid tangenterna: Jessica kl. 11:47
Herregud vad trögstartad jag är idag. Jag sov ganska dåligt senare delen av natten eftersom jag vaknade till av stormen hela tiden och bekymrade mig över hur Tobbe skulle ta sig till jobbet utan att bli blöt. (haha) Sedan där vid 05.30 så kliver jag upp ur sängen och hämtar handdukar att lägga vid fönstret i sovrummet och köket - de är öppna och i sovrummet har vi en sådan där stor skarvsladdsgrej med en massa uttag i precis under fönstret. Det är inte så bra om det kommer vatten på den. Jag bara slog upp ögonen och visste att jag var tvungen att ta tag i det, liksom. Haha. Lägenheten är min älskling och den kräver min vård! :D
Runt 06 imorse. Nu har det lugnat ner sig en aning.
Jag ska träna också men kan inte riktigt uppbåda energin till att byta om och fälla ner löpbandet... Det kommer, det kommer. Det får ta sin tid idag, känner jag. Just nu spanar jag på gardiner hos ellos.
Ska ta tag i tvätten sedan också. Snart. Bara inte just precis NU. ;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos