måndag 17 januari 2011

Med tusen tankar i huvet (samtliga om konsumtion, ungefär)

vid tangenterna: Jessica kl. 15:10
Veckan före löning är ju fan den värsta i rent konsumeringssyfte. Det är den här veckan man kommer på ALLT som man vill spendera pengar på. Vilket kan vara fruktansvärt irriterande med tanke på att man i sitt huvud har bränt ca 90% av lönen i sitt huvud innan den ens dykt upp som en kommande händelse på kontot.
  Jag har planerat tatueringar. Istället för att fundera på en som jag inte har riktigt klart för mig hur jag vill ha så har jag återvänt till en som jag VET att jag vill göra förr eller senare, och samlat underlag till att visa och förklara hur den ska vara för den som ska göra den. Det enda jobbiga är att den nog kommer ta längre tid att göra än mina senaste - men med en jävla massa vatten och en påse Riesen nära till hands så ska det nog gå bra! ;D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos