söndag 16 januari 2011

Dag 15 - Mina drömmar

vid tangenterna: Jessica kl. 18:52
Ja gud, var börjar jag? Vart vill jag börja och vad vill jag inte dela med mig av?
Är inte drömmar något ganska privat egentligen? I alla fall de allra, allra innersta drömmarna? De där knappt uttalade ens för en själv. De där som man kanske inte inte ens visste var en dröm förrän den gick i uppfyllelse - eller i kras.

Jag drömmer om mycket saker, både stort och smått. En Birkin-bag. Ett bröllop. Ett mysigt litet hus eller kanske en ny, fin lägenhet med ett extra rum. Ett nytt xbox, ett wii. En hund, en häst. Känslan av total ro.
Jag drömmer om framtiden helt enkelt. Sådant som kan finnas där. (fast en Birkin lär jag ju få fortsätta drömma om)

Man ska aldrig sluta drömma och tro att man kan få det bästa. Om inte ens du själv vågar tro det, hur ska det då kunna hända?

2 kommentarer :

Jenny on 16 januari 2011 kl. 19:09 sa...

En ko?

Jessica on 16 januari 2011 kl. 21:32 sa...

Nää... det drömmer jag inte om.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos