fredag 9 december 2011

HEEELG OH YES OH YES OH YEEESSS

vid tangenterna: Jessica kl. 00:15
Blääääääää. Världens mest evighetsartade dag på jobbet. Jobbdagar som denna borde förbjudas och raderas ur almanackan.
JAJA.
Nu är jag lyckligt och välbehållen placerad i hemmets underbara vrå, med en tilltagande vind som viner runt knutarna och trycker mot fönstren. Trött är jag också. Så trött, så trött.
Och katterna ba:
GULLEGOOF!
Jag säger åt dem att sluta vara så gulliga, men de lyssnar inte! De bara gosar in sig ännu mer och blir ääännu gulligare. Dåligt.

Nu ger jag upp och går och lägger mig. Jag ska, som Dane Cook uttrycker det "sleep the shit outta this bed". FÖR NU HAR JAG HELG! PRIIISA GUUUUD! Ladidadidaa.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos