söndag 18 december 2011

Magic moments

vid tangenterna: Jessica kl. 23:03

Hej goingar!
Bara en liten rapport från soffan i världens finaste lägenhet:
Mycket nöjd och belåten. Lycklig ända ut i tårna. Känner mig som Friday-låten även fast det är söndag. You know what it iiiis... SEMESTER.
Julsemestern är den bästa semestern. Sommarsemester = en nödvändighet för att orka med resten av året, julsemester = det jag längtar efter hela året.
Jag har slökollat på Bridget Jones medan jag bläddrat i nya Härligt hemma och skrattat med tobbis åt Puff som busar med sina leksaker. Ja, ni hajar. Livet är fint. Imorgon ska jag göra godis!
Ett frågetecken på det: Varför finns vit blockchoklad bara på små förpackningar?? Jag fick ta fyra stycken à 200 g eftersom det var de största jag hittade. Mörk och ljus choklad finns ju i jätteförpackningar! Sjukt irriterande.


2 kommentarer :

Jenny on 19 december 2011 kl. 22:49 sa...

Fast blockchoklad finns bara i 200 g förpackningar...

Jessica on 21 december 2011 kl. 14:19 sa...

Nähä? Jag har för mig att jag sett skitstora kakor förut!:(

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos