tisdag 6 december 2011

Sömnig

vid tangenterna: Jessica kl. 23:33
Jomen hej!
Var har jag varit hela dagen, undrar ni kanske. Oh ja. Jag förstår det. Jag har umgåtts med fina vänner, lagat fisk och gratinerade tomater till middag och tvättat. Tre maskiner körde jag! Älskar vår tvättmaskin och torktumlare. Äääälskar.
Aaajuste, sedan har vi försökt lirka med vår skrivare för att få den att göra vad den ska. Den vill inte det. Den säger att den har något papperstrassel men det har den inte alls. INTE ALLS!! SLUTA LJUG, SKRIVARJÄVEL!
Dåligt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har en begynnande huvudvärk. Fint. Jobbar ett Dolly Parton-pass imorgon. 9-5 alltså. Vi hörs efter det, mina kära. PUSS!
Här är jag i soffan tidigare ikväll. Visst ser jag glad och trevlig ut? Jovisst.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos