torsdag 22 december 2011

FATTIGARE MEN GLAD ÄNDÅ.

vid tangenterna: Jessica kl. 00:32
Nu har jag betalat räkningar. Det är ju som att dra bort ett plåster från ett äckligt sår: Lika bra att göra det så fort som möjligt.
Jag tänkte att versaler i rubriken skulle få det att framstå som lite festligare, men det gjorde det faktiskt inte. Då vet jag det, för framtida bruk.

Imorgon bär det av till Haninge, vi ska plocka upp lilltrollet vid 09.30 är det tänkt och genom att få undan räkningarna nu så har jag gett mig själv lite sovmorgon! (Jag åker ALDRIG och shoppar innan jag fått dem undanstökade. It just ain´t in me, liksom.) Å andra sidan kommer jag vara tröttare än jag skulle varit om jag inte suttit uppe till halv ett... Tur att man har semester! Wihoooooo.
Vi ska köpa ny gran också, jag har ställt in siktet på den här.Klämde och kände på den när jag och Jenny var på Rusta senast, så jag vet att den uppfyller mina kriterier. Jag undrar dock varför de kallar den EXKLUSIVE? Antar att det ska låta lyxigt, men kunde de inte valt svenska eller engelska, istället för att peta ihop exklusiv och exclusive till ett konstigt stavat mongo till ord? Eller är granen typ från Norge? Stavas exklusiv med e på slutet i Norge? Är Rusta norskt? ÅH - alla dessa frågor. Jag kommer aldrig att somna.
Men jag ska försöka nu. Till How I met your mother på 6:an. Älskar 6:ans kvällstablåer. 

Okej. Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos