torsdag 15 december 2011

Hemma är allra, allra, allra bäst.

vid tangenterna: Jessica kl. 21:49



Idag har jag fixat med alla julkort! 20 st blev det. Och när jag skulle lägga påsen med dem i den röda postlådan var den så proppfull att jag fick lägga den i den gula ändå till slut.

De här underläggen köpte jag igår på Hemtex. Tycker de är så söta:)

Jag älskar att laga mat i vårt kök! Det är så jäkla mycket roligare än i det gamla på Estö. Idag överraskade jag Tobbe med tacopaj...

... och efterrätt! :D
(Jag smulade ett kanelhjärta på också, utöver mini marshmallowsarna.)

Hej, hej!

Jag försökte ta söta bilder på katterna i julrosetter, men de var inte alls med på noterna. Inte det minsta, faktiskt.

Lizzie är iaf fin när hon sitter och spanar i det juliga fönstret. Utan rosett, dock. ;(

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos