tisdag 20 december 2011

And the thing that will make them ring is the carol that you sing, right within your heart

vid tangenterna: Jessica kl. 23:22
Nu känns det verkligen som jul. Den börjar på allvar när vi har vår glöggis, så är det faktiskt. Hade inte stämningen satt rot innan dess så gör den det definitivt då.
Julklappar till the göls.♥

Lina hade gjort de finaste pepparkakorna. Jag har sparat min!

Elin gör en Earl men båda är likt förbannat snyggast i stan:D

FINASTE!♥
Jag har haft fullt upp idag, dagen bara flög iväg. Jag skulle ha gjort vit ischoklad med saffran och ingefära, men hann inte så jag får göra det imorgon istället. Då ska jag även baka kanelhjärtan och slå in lite julklappar!:)
Det är Tobbes sista dag på jobbet imorgon, sedan går han också på semester. PÅ torsdag åker han, jag och Pulia på vår - även den - traditionsenliga shoppingrunda till Haninge. Det är skönt att Tobbis tog ledigt redan från den 22:a i år, för förra året fick vi åka iväg den 23:e och då har vi även ca 3000 andra saker att göra så den dagen var helt galen, hahah:) I år blir det förhoppningsvis lite mer struktur igen!
Vi hörs imorgon, vänner. Sov sött!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos