torsdag 29 december 2011

Torsdag 29:e december

vid tangenterna: Jessica kl. 11:44
HEJ!
Idag kommer Lilly hit, det ska bli så mysigt.♥ Hennes första sleepover i Drömmis! Hon ska ta med sig Tomtetass och Tjejekorrarna (Lillys titlar) så att vi kan ha filmmys. Om jag känner henne rätt så lär hon dock vilja titta på Kalle Ankas Önskejul och Robin Hood också... Men det får hon göra själv isf! Hahah, det är få filmer som jag och Tobbe är så trötta på för tillfället som Robin Hood, tack vare Lillyn. :D Men jag minns ju hur det var, jag kunde titta på Den lilla sjöjungfrun tre gånger i rad utan att ledsna när jag var i hennes ålder.

Imorgon ska jag ha "julgransplundring". Vi blir ett gäng här på nyår så då kommer det bli så trångt vid bordet om granen står uppe. Så min vackra, dyra (hahah) gran åker upp på vinden med alla fina kulor till nästa år.
Fan vad jag längtar till nästa jul... Hatar när julen är över! Finito!:(


Annars så ska vi hämta ut vår nya dammsugare idag, den kom från cdon imorse. Weeeeeeeee!!!! OCH mina happy plugs kom idag, så nu har jag ÄNTLIGEN ett headset som jag faktiskt kan använda! Jag kan inte ha sådana där "in-ears", de ploppar bara ut ur mina små pytteöron:( Men nu är jag glad igen, med mina rosa happy plugs! *dansar runt och viftar med armarna i en sån där mystiskt egyptisk dans*

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos