fredag 9 december 2011

Manlig nog?

vid tangenterna: Jessica kl. 18:14
Jag tycker den här badrumsmattan (från hm home) är söt. Jag har spanat på den då och då hela hösten  och nu är den på rea. Jag vill ha den till vår lilla toalett. Mycket mysigare att kliva in på mitt i natten än det kalla golvet. Den toaletten råkar dessutom vara något slags blåshål, om vi stänger dörren på natten står den och slår (nu när det blåser så mycket) så vi måste komma ihåg att lämna den öppen. Haha. När man äntligen hade en toalett som katterna inte behöver kunna komma in på! Som sagt: Charmen med gamla hus.

MEN. Angående mattan då.
Jag är osäker på om Tobbe skulle uppskatta den.
Han är lite konstig nämligen. Har lite sådära udda smak. Bökigt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos