tisdag 13 december 2011

Lucia är här!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:38
bakgrundsbild via weheartit
Imorse klockan sju slog jag på tv´n och låg och kollade på Luciatåget på tvåan. Så mysigt att tårna krullar sig.

Jag har lyckats få igång vår skrivare igen! Jag vände den upp och ner och skakade och sedan var den back to normal igen. Tack google! Hahahah.

Nu är det ju riktigt fint väder ute, solen tittar fram och strålar in genom fönstren. Jag tänkte ändå gå ut och gå, så varför inte ta chansen att sporta mina Aviators? Det har inte varit så många tillfällen de har behövts senaste månaderna.
Jag ska nog titta förbi djuraffären då också, Puffs favoritboll är spårlöst försvunnen och katterna måste ju också få julklappar!;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos