måndag 5 december 2011

19 dagar kvar!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:20
Jag älskar att vara hemma. Vilket ju är som sig bör, i synnerhet när man flyttat till sin Drömlägenhet. Nu när man kliver innanför dörren så möts man av doften av hyacinter. Det gör ju bara allt ännu bättre.

Det snöade lite nu ikväll. Ja, det lade sig ju inte - men nog snöade det alltid. Jag tittade ut och såg hur det virvlade förbi under gatlyktorna. Och jag blev oväntat ivrig. Jag trodde ju inte att jag skulle bli särskilt upprymd av att se ett snöfall efter de senaste två vintrarna, men jodå. Jag hörde en röst som jag känner igen som min egen tjuta: "TOBBE DET SNÖAR! DET SNÖAR TOBBE! TOBBE! DET SNÖÖÖAAAR!!"

Hallbyrån.

Julens filmer som serier? Jaaaa! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos