onsdag 14 december 2011

"Minnet är bra men kort, hö hö hö"

vid tangenterna: Jessica kl. 18:05
Jag gick vändan MOT centrum idag när jag gick ut (istället för att börja åt det hållet och avsluta med att handla på Willys, kanske bör förklaras) eftersom att jag skulle hämta ut mina lila tassles (TASSLESSSS!! OH OH TASSLES!!) som kommit från ellos nu. Och visst var jag på Konsum, javisst. Köpte skinka och julmust. Men halvvägs hem, med påsar från Konsum, Konditoriet (lunch) och Hemtex så slår det mig att inte fan har jag hämtat ut mina tassles inte. Gaaaahhhh.
Jag orkade inte gå tillbaka för att återigen kämpa mot motvinden med mina kassar så det fick vara. Får ta det imorgon om jag inte får ett ryck och rullar nerför backen och hämtar dem ikväll. Men hur irriterande är det inte när man glömmer det ursprungliga skälet till att man befinner sig på ett ställe? Svar: Mycket.
bild via google

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos