lördag 17 december 2011

Jobbar ikapp mig med modet.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:09

Under hösten har mina Elle trillat in genom brevinkastet och samlats på hög, sorgset åsidosatta av alla möjliga inredningsmagasin som tänkas kan. Nu försöker jag läsa ikapp mig lite. Har ingen aning om vilka trender som gäller när det kommer till kläder (men har desto större hum om inredningstrender).
Jag har svårt för Noomi Rapace, så hennes omslag tycker jag var ganska förutsägbart och trist. Klart att det ska vara svartvitt när den "mystiska" Noomi är med, liksom. Men jag gillar det senaste omslaget med Jennifer Aniston och stjärnbeströdd Elle-logga! Fint! Fräscht! Etc etc etc.

Fast jag saknar mina julmagasin därhemma...


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos