fredag 9 december 2011

Julklappsshopping!

vid tangenterna: Jessica kl. 15:35
Älskar Rustas glaskulor! :D♥
Börjar få riktigt flyt nu. Älskar google. Hur kan man inte, liksom? Det ger dig ju verkligen svar på allt.
Jag hittade en av Tobbes julklappar på en webshop jag aldrig skulle hittat utan google, och nyss hittade jag Jennys julklapp också! Den som har varit slut på varenda webshop jag spanat på, liksom. Ohhhjäääh. Nu lyckades jag haffa den sista i lager här... HOPPAS bara att de har ordentlig uppdatering på det så att den inte var borta redan!
Nu är det mamma och mormor jag sitter och spanar efter julklappar till. Mormor är svår, tycker jag. Och pappa! Kerstin är liiite lättare. Hmm. Jaja. Vidare.

2 kommentarer :

Jenny on 10 december 2011 kl. 14:04 sa...

Mamma sa att mormor behöver en ny elvisp! Inte så kul kanske men iaf något =)

Jessica on 10 december 2011 kl. 16:21 sa...

Jag har redan beställt en grej till mormor, fast behöver någonting mer... Tack för tipset!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos