söndag 19 januari 2014

Lite te-snack och så.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:37
Yo!
Jag har funnit en ny förälskelse i helgen: Grapefrukt-te! Mmmmmm. Jag brukar tröttna rätt snabbt på citrus-teer, även om de är goda. De blir liksom lite söta i smaken nästan, men grape:ns lilla stråk av bitterhet klipper av på precis rätt plats. Så rackarns gott.

Annars så är det här mitt favorit-te just nu:

Det ska komma i lösvikt framöver (jag bad Tobbe fråga på Bönor och blad) men det är lite oklart exakt när, så jag försöker snåla. Det här är min andra burk sedan någon gång i mitten av december och de kostar 182 kr/burk. M a o: Bra att jag kan växla mellan detta och grape.

Nu ska vi spana in nya serien från HBO, "True detective". Ta-ta!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos