fredag 24 januari 2014

It's friday, I´m in love

vid tangenterna: Jessica kl. 11:28

Alltså... Jag längtar så att jag DÖR! :D Flera veckor tidigare än förväntat också. När Tobbe fick sms:et om att den fanns hos Mio nu så var planen att vi kanske skulle hämta den redan idag eller imorgon bitti, men efter mycket om och men och hit:ande och dit:ande så blir det en hemleverans av den istället, i början av nästa vecka.
Boo-boo-bee-doop!

update 16.00:
Den kommer på torsdag. Jag vet inte hur Mio:s veckor ser ut, men för mig är det i slutet snarare än början av veckan. Oh well.  


Härligt med fredag också! Jag är jättetrött idag och vet egentligen inte riktigt varför. Huvudet har väl jobbat lite extra den här veckan när jag försökt strukturera upp mina kurser och så. :) Imorgon ska jag faktiskt jobba 12-20.30, det är bestämt sedan länge nu. Jag hoppar in som timmis! ;D Det var inte igår direkt, haha.
Jag ska väl inte påstå att jag är supertaggad just nu, men det är trevligt att veta att det bara är imorgon och inte hela helgen! Och så är det mysigt att få hänga lite med mina finisar till kollegor.

Nu ska jag återgå till pluggandet. Tjing tjing!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos