onsdag 8 januari 2014

De gröna versalerna.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:56

Idag kom de där två antagningarna som jag hoppades på. Eller, nu måste jag snarare välja bort något. Bara det är en konstig känsla. Men nu kom jag dessutom in på den kursen jag helst ville läsa!
Jag kommer alltså att vara helt tjänstledig hela våren istället för att komma in på 25% i april. Jobba lite extra tänker jag, förstås, men allt fokus läggs på plugg och det känns så UNDERBART och KUL! Sjukt glad är jag. Nu först sjunker det liksom in att jag överhuvudtaget ska plugga.

Åhhh, vad glad jag är. :):):)


Och Simon sa:
"Så nu blir det mycket te hemma igen?"
Japp, mycket te-bilder på instagram väntar! ;D

2 kommentarer :

Matilda sa...

Jaaaa! Mycket te hemma är ju bra :)

Jessica on 8 januari 2014 kl. 22:54 sa...

Hahah, ja! Då vet man att det alltid finns en god kopp ledig och ren ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos