tisdag 24 augusti 2010

Tisdagskväll

vid tangenterna: Jessica kl. 23:30
Tobbe hjärta Starcraft.
Jesus. Haha.

Jäklar vad jag har planerat fest idag! Har fixat med budget och lite småpryttlar som innebar att klippa ut en massa hjärtan... Mhmm. I övermorgon ska vi göra inköpen för festen! Weeeey. Börjar bli sjukt taggad nu. Fast det SUGER att min Nattaloj inte kan vara med! Vi får ta en till vinkväll sen istället..;)

För övrigt är det bra med den funktionen att kunna dölja vänner vars feed man inte är intresserad av på fejjan. När man har kommit till den punkt att man typ kräks av att bli påmind om en människa - då är det fantastiskt att bara klicka på "hide" och get the scum out of your face, så att säga. (för att bara ta bort personen från vännerlistan vore ju rude.. haha) Heja fejjan!

Nu ska vi gå och lägga oss. Vi såsom i min fina sambo å jag, alltså. Inte vi som i jag och min personlighetsklyvning (stundtals börjar jag undra om jag drabbats av en mild sådan). GONATT!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos