söndag 29 augusti 2010

MYGG! MYYYYGG! ... och bett från dem.

vid tangenterna: Jessica kl. 20:32
Gaaaah!!! Jag har verkligen myggbett över hela kroppen. Jag trodde att den biten av sommaren var överstökad, men nej nej. Tydligen så har alla mygg samlats ute i skogen vid Lövhagen och vår festlokal. Sedan får man väl skylla sig själv om man sitter ute och röker, skrattar och pratar i två timmar i sträck efter midnatt. Men vad mysigt det var ändå. Med galna inslag. [... lämnar det vid det, för inblandade personers skull, haha]

När Mats och bandet spelade trodde jag att golvet skulle ge vika! Hahah. Maaaamio vad vi hoppade, skrek (eller jag menar SJÖNG), dansade och whooooade. Svetten dröp! Jag, Martin & Oliver var nog svettigast på stället - utöver bandet, kanske. Det var EPIC. EPIC, I TELL YARR!
Så fantastiskt att vi glömde bort att sammanställa poängen från lekarna, utse ett vinnarlag och rösta om bästa utklädnad... så vi har alla priser kvar. Hahaha. Jaaaaja.

Nu ska jag snart kolla på Bridget Jones tror jag... eller "Sommaren med Göran", den gick visst på tv1000 Nordic. Får se vad det blir. Lutar åt kära gamla Bridget, det känns lagom en sån här kväll. Hehe.
Och så ska jag klia på mina myggbett. För DET GÅR INTE ATT LÅTA BLI: Jag blir dum i huvet.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos