tisdag 31 augusti 2010

Dansar till "Crush on the dj"

vid tangenterna: Jessica kl. 12:04

Jag vet inte om ni brukar ta någon notis om den lilla gadget-rutan jag har till höger med "Dagens citat"?
Jag gillar den där rutan. Den erbjuder både högt, lågt, cheesy och träffsäkert.
Dagens citat var precis vad jag behövde idag. Eller ja, jag skulle behövt den för längesen.

Jag är mästare på att älta fast jag inte vill och att låta meningslösa saker stjäla energi och gå in i mig själv och mina små tankemonster.
Är det inte så, att en stor del av ens bekymmer är sådana som man skapar helt på egen hand? Jo, jag tror det.

Jag tycker vi enas om att vi försöker släppa dem nu. De där tankemonstren som hoppar runt och stampar och trampar på de fina tankarna. Okej?
PUSS

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos