onsdag 18 augusti 2010

Jag kan om jag vill

vid tangenterna: Jessica kl. 22:12
Vara kreativ i köket, that is.
Idag firade vi Tobbes nya jobb och jag fixade smördegsinbakad fläskfilé med potatisklyftor till. Det var grymt!
Som vi konstaterade; Det var en mix av våra respektive favoritgrejer, dvs fläskfilén för Tobbe och brödet för mig. Hahah. Tobbe har varit extremt uppoffrande de senaste månaderna och funnit sig i att jag mest bara vill ha kyckling eller fisk, så idag var det hans tur att få lite köööött. Jääh.
Och så gjorde jag en kladdis med frosting och vaniljglass till efterrätt. Nu är man mätt som Dudley Dursley efter lunch.

Jag gick en omväg uppför gröndalsbacken innan jag gick runt Ringvägen förut idag, en rejäl sträcka blev det. Jag måste skaffa en ny stegräknare, min gamla funkar nog inte längre... Nu är det höst i luften och POOF så är min vandrarlust inplanterad i hjärnan igen, den som varit totalt bortblåst under sommaren. Nu jäklar, ojoj vad jag och mina Easytones ska knalla nu. :)
På ringis

1 kommentarer :

Becca. on 18 augusti 2010 kl. 23:41 sa...

thankyou for the comment on my blog :)
your blog is so lovely!


XOXO, BECCA
www.fashion-train.co.uk

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos