måndag 23 augusti 2010

My babies/ LOVE

vid tangenterna: Jessica kl. 01:02
Fan vad jag älskar våra katter! Inte bara vårt HEM utan hela LIVET vore så mycket tråkigare och färglösare utan dem. I skrivande stund ligger Puff mellan tangentbordet och skärmen och spinner. Högt och förnöjt.
Så högt kan inte Lizzie spinna, hon är mer den buttra och lågmälda - men ack så kärleksfulla - typen. Har du väl vunnit Lizzies hjärta så är hon dig trogen till döden. Puff är inte lika svårflörtad. Du behöver i princip bara titta på honom för att han ska ösa kärlek över dig.
Oh, vad fina de är. Mina små barn.

Puff dreglar i sömnen. Han brås på Tobbe. Hahah. Fast båda katterna delar min fäbless för ostbågar.

Kolla Lizzie, she´s bringin´attitude, haha!

Näe. Nu ska jag också gå och lägga mig - jag hör Tobbe snarka. Och Puff blir nog glad av platsbytet, min BlackBerry ser inte ut att vara en sådär jätteskön kudde.
Imorgon ska jag äntligen till frissan å bleka utväxt igen. Det är behövligt, då är jag snygg i håret till festen:)
Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos