torsdag 17 oktober 2013

All of my senses need relief

vid tangenterna: Jessica kl. 22:57
Yo!
Ugh, det var längesen både jag och Tobbis såg fram emot en helg så mycket som den här veckan. Det har varit så mycket den senaste tiden, alla rutiner har kastats ut genom fönstret och det känns som om det alltid är något liksom. På lördag ska vi ha sovmorgon!

Idag då? Jaa...
Finns det något som kan få en att känna sig mer som en skurk än när man sätter på sitt djur en tratt? De där förebrående, snällaste ögonen som tittar upp på dig och ba: "Whyyyyyy? Varför gör du såhär?".
Fan, jag vet ju att det är för hans bästa, men jag mår nog nästan sämre än vad han gör av den. Min lilla, fina, underbara prins alltså! Eeeep!
Imorse när jag gick upp hade nämligen lilla herrn slickat bort den fina sårskorpa som blivit på hans kala fläck på ryggen och han hade varit så ihärdig att det blödde. Så, long story short, nu blir det tratt, förlängd kortisonbehandling och daglig rengöring med bakteriedödande schampo. Strulpelle! ♥

Snart är det helg. Snart. Nu ska jag bara lyssna klart på den här låten för 57:e gången ikväll och sedan är det ZzzzZZz. Med trattkatten. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos