fredag 4 oktober 2013

Fredagsfynd

vid tangenterna: Jessica kl. 18:47
Jag var på Bohemia idag för att köpa några Yankee Candle-värmeljus. Ooooch då hittade jag en så himla FIN kakburk där! Gammal och repig och alldeles jättefin. Jag har varit på jakt efter just kakburkar och jag köpte två från Greengate som kom nu i veckan, men de är med julmotiv så jag ville ha en som inte var det också. Och nu har jag det! Yay! Och bara någon minut senare så hittar jag världens sötaste lilla teburk med motiv av Beatrix Potter som jag förstås bara inte kunde lämna kvar där! Duuuh. Det bästa var att jag gav 50 pix för båda burkarna - hade jag köpt en helt ny kakburk så hade det kostat åtminstone det dubbla. (Den här blommiga stod exempelvis tillsammans med ett gäng i samma storlek fråb Bloomingville som jag tror kostade 149:- ).
Jag ska visa er en bättre bild på dem sedan! ☺


Tobbis spelar poker ikväll så jag är on my own. Just nu lyssnar jag på Filip & Fredriks fyllepodd och rensar ut sommarkläderna från garderoben, för nu ska de få byta plats med de varma koftorna som har vilat uppe på vinden i några månader nu. THE COLD SEASON IS HERE!♥:D
Över och ut.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos