lördag 15 juni 2013

Le shopping aux le samedi (le le le leee)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:02
Jag har typ världens skönaste om än inte så pengainbringande jobbhelg just nu! Arbetstid igår fredag: 09-14. Idag lördag: 09-12. Imorgon söndag: 10-13. Ni hajar.
Det gick åt lite timmar på brandutbildningen och så nu i veckan, så det beror nog på det, gissar jag. Men jag klagar inte!:D
När jag slutade idag plockade prinsen upp mig och så åkte vi till Farsta centrum där jag gav mig själva fan på att hitta lite kläder. Jag höll mig inom min uppsatta budget och kom hem med en ganska rejäl injektion till garderobens snyggstatus faktiskt. Jag gjorde till och med några rea-fynd! Jag brukar annars enbart hitta grejer som inte är på rea. WELL DONE, old sport! som Gatsby skulle sagt.

Jag är mest uppspelt över ett par Nike-strandshorts som är TVÅ I EN.
(paus för förstummad tystnad)
Man kan vända dem ut och in och få ett par vita, eller så vänder man tillbaka och får ett par turkosa. Kul va? Mmmmmmmm. I knoooow. Jag älskar Nike.

Allt vandrande i affärer har dock gjort mig trött som ett litet troll, så för att avsluta så kan jag kommentera fotot med detta: Här bjuder jag på en töntig men "kul" puss-pose, vilken jag kände mig lite tveksam till att lägga upp nu när jag fyllt 27 och allt. Men vafan, om 35+-kändisar kan göra det på instagram måste väl jag för fan kunna göra det på min blogg? Jo. Vi säger så. PUSS och GONATT!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos