fredag 28 juni 2013

God morgon igeeeen!

vid tangenterna: Jessica kl. 09:07
Min ost är slut så det fick bli äggmackor till frulle idag.
Det blev en ganska strulig kvällsavgång igår, så jag var inte hemma förrän vid tio. Dock så var det mesta av de små bränderna släckta då, så man behövde inte ta med sig en massa funderingar hem;)

Idag och imorgon jobbar jag kväll och det var sköööönt med lite sovmorgon idag efter den långa (både på papperet och i huvudet) dagen igår. Ikväll har jag frakten för första gången sedan jag slutade förra sommaren - det kan gå huuuur som helst. Hahah. Nejdå. Det brukar alltid bli bra i slutändan. Jag har Maggie som checkis att ringa till om något blir knas och så har vi ju världens bästa stuveri, så jag är lugn.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos