lördag 22 juni 2013

Midsommartid

vid tangenterna: Jessica kl. 14:00
Hej! 
Hoppas ni har en bra midsommarhelg. :) Vi spenderade gårdagen med att äta lunch ute i skogen med Daniel och Dennis för att sedan regroup:a hemma hos Niklas och Camilla för grillning och lite fest senare fram mot kvällen. På kvällen var - i vanlig ordning - min phoney inkopplad i stereon, därav bristen på bilder. Jag tänkte inte så långt som att ta med min Polaroid > - < . Oh well. För det hade ju INTE ALLS varit ett gyllene tillfälle. Hahah.
Grillning, bål (min bästa so far - fast lite svag, hehe), vattenpipa (med Camilla♥) och Malibu med ananasjuice... Kan det bli bättre liksom? Nope. Jag är mycket nöjd med min midsommar.

Dennis tyckte inte att det fanns någon tillräckligt bra sten att sitta på runt eldplatsen, så han hämtade en egen. Så kan man också göra.

Riktigt färgmatchad var jag! Och invigde mina festliga pantzz från H&M Conscious Collection som har legat och väntat i garderoben hela våren.

Fruktsallad från Kvantums plockdisk. ÄLSKAR DERAS PLOCKDISK! Mmhmmm.

Jag var nere på Hamnis för några timmar sedan och matade le birdos eftersom papio och Kerstin firar midsommar i Visby. Det är så himla lugnt i staden sådana här dagar. Man får känslan av att man är den enda som är vaken och ute. I korsningen vid Viaskolan låg en krossad flaska Bedarö Bitter. Glad midsommar från Nynäshamn i skärgårdens famn, liksom. Hela staden är lite bakfull och sömnig.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos