lördag 2 mars 2013

Det gäller att planera i god tid:

vid tangenterna: Jessica kl. 14:50
Jag sitter och bläddrar i mitt senaste förvärv till kokboksamlingen, Kladdkakor & cheesecakes-samlingen som såldes till Expressen. Jag kunde inte låta bli, det fanns så mycket som såg så gott ut + att den är fint formgiven. Planerar vad jag ska baka till Tobbis fyller år i april! Haha:) Och så dricker jag Fanta zero också. Det är mitt dåliga samvete just nu: Läsk i allmänhet. Jag dricker verkligen inte mycket alls jämfört med förut, i synnerhet jämfört med när jag jobbar och minst en Cola light om dagen slank ner. Nu dricker jag i princip bara läsk på helgerna - en 1,5 liters Fanta zero köps hem på fredagen och tar i regel slut på söndagen. Det kan väl bli någon burk cola light eller ett glas påsk/julmust i veckorna iband, men det är faktiskt väldigt sällan.
Jag blir uppsvälld som en liten gödd gås av det, i synnerhet Fantan, så om jag kan dra ner på det ännu mer så är det såklart strålande. Inte ens att tänka på allt gift jag slurpar i mig i form av sötningsmedel och dylikt kan få mig att bli mindre sugen på just Fanta just nu, dock. Så gott jue:(

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos