torsdag 14 mars 2013

Dagens triss

vid tangenterna: Jessica kl. 19:46
 



Lilly och Jenny var här några timmar idag, det var mysigt! Vi fikade och diskuterade bland annat webbsidan till Jens firma som jag ska bygga. Lilly tittade på Shrek - eller som hon säger: Strrekk. Hon op:ade bort sina halsmandlar i måndags men jag kan inte säga annat än att jag imponeras över hennes återhämtningsförmåga - jag är tveksam till om jag hade varit lika pigg bara några dagar efteråt. Vårt lilla skrutt.
En kort stund efter att de gett sig av för att hämta upp miniskrutten (Jolene) på dagis så plingade det på dörren igen: Ett paket som jag följt och väntat på sedan dess avfärd från en fabrik i Italien hade äntligen nått fram till min dörr! Jag har äntligen en ny älskling i min lilla samling: Ett par stora Ray Ban Wayfarer. Så att jag kan bring my Audrey goes Holly när jag känner för det. (Ironiskt nog så är det ju faktiskt inga Ray Ban´s hon bär i filmen, vilket myten gärna vill få det till. Fick reda på rätt nyligen att det i själva verket är ett par sådana här.) Jag har ju två par wayfarers redan; ett par vita och Kerstins svarta från 80-talet. Men de är i den mindre modellen och som de som känner mig vet så är mitt motto när det kommer till solglasögon att ju större desto bättre. MER ATT ÄLSKA. Jag har velat ha ett par stora såååå många åååår - och nu snubblade jag över ett så bra pris på dem som jag dessutom hade ytterligare 10% studentrabatt på, så de fick bli en belöning till mig själv för att det går så bra med plugget!
Ooooch speaking of det ja: Jag fick mitt betyg i webbutveckling2 idag: ytterligare ett A. SCORE!

Helt stört att det är torsdag redan. Okej att vi skakar på huvudet typ varenda vecka över hur fort dagarna går, men den här veckan känns extrem. Jag lovar, i mitt huvud är det typ tisdag.
Nu ska jag göra lite te och kolla på några av mina serier, först ut är veckans höjdpunkt: COUGAR TOWN♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos