torsdag 25 augusti 2011

Halsont och sånt som luktar gott.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:53
Jomenvisst serru, vaknade imorse med en svidande och irriterad hals. Så tråkigt:( Är sliten i hela kroppen, så det är väl ett av alla dessa virus som hälsar på i vanlig ordning. Jag hade ju bara 3 futtiga timmar att jobba idag på förmiddagen så jag kände att det var lika bra att pallra sig dit. Tack Gud för Alvedon.
Tog en liten sväng på stan efteråt. Kicks & Apoteket var the hotspots.
På den förstnämnda blev jag störtförälskad i en nyinkommen duschtvål med matchande bodylotion. Det var omöjligt att inte slå till! :D Doftar ljuuuuvligt. Godis! Mmmmmmm. Och att serien heter "I love..." är ju ett skäl att köpa dem, bara det. Utöver hallon/björnbär som jag förälskade mig i så fanns de även i dofterna vanilj/glass och mango/passion (tror jag? Mango var det iaf)  Mango/Papaya. FINA GREJER. 69 pix styck. (vet ej om det var specialpris för att de är nya i sortimentet eller om det är ordinarie pris. De hade inte ens hunnit sätta upp någon prisskylt - jag skulle ha dem no matter the price! Hahah.)


Update 110830: Det finns ett antal andra dofter också, här har ni hela sortimentet! Man vill ju ha typ... alla?
Nu har jag ätit lite lunch, betalat räkningar och beställt böckerna jag nämnde igår. Nu är det helg. Ohyes.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos