söndag 21 augusti 2011

Fotoappar, lite kort.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:05
Jag älskar fotoappar. Skulle kunna sitta och leka med dem hela dagen. Den BÄSTA är Vignette. Det är den jag tar nästan alla mina bilder med numera, det minimerar verkligen redigeringsprocessen på datorn sjukt mycket för mig. 
Idag testar jag ett annat program som heter Photowonder. Där kan man leka med bilderna, redigera dem och göra lite kollage. Roligt!
Jag ska inte vara så orättvis att jag jämför det med Vignette, för det är två helt olika typer av appar. Medan vignette förvandlar din mobilkamera till en retromodell så är ju Photowonder mer som ett Picasa i telefonen. Jag laddade ner ett annat redigeringsprogram också, PicsIn. Har inte hunnit testa det än, men nu när jag öppnar det så ser jag att det verkar ha ännu mer att erbjuda än Photowonder.  Får återkomma om den! :)
Kollage gjort i Photowonder.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos