onsdag 5 mars 2014

Latest crush:

vid tangenterna: Jessica kl. 10:39
ikea, ensidig, vas, rosa
Jag vet inte vad det är som gör att jag tycker att den här vasen är så bedårande, men jag bara GÖR det. Jag tror att det är för att den liksom utger sig för att vara en burk fast det är en vas och jag har ju som bekant dille på glasburkar för tillfället. Det var liksom kärlek vid första ögonkastet. Och att den sedan kostar 29 ynka kronor gör ju bara saken ännu bättre!
Något säger mig dock att Jenny inte riktigt höll med, med tanke på att det lät såhär på Ikea i måndags:
 Jag: (håller lyckligt upp vasen) - Titta, jag hittade finaste vasen!
 Jenny: (med en - vad jag anar - viss skepsis) - Är det verkligen en vas?

SÅ FIN.♥♥

2 kommentarer :

Hello cupcake on 6 mars 2014 kl. 15:22 sa...

Haha, den är jättefin men jag letade ju efter en mer "riktig" vas om du förstår vad jag menar=)
Puss puss!

Jessica on 6 mars 2014 kl. 17:42 sa...

Hahah, jag vet, jag vet ;D Det var dåligt med sådana! :(

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos