måndag 23 april 2012

"- Hi evrybady! - HI DR NICK!"

vid tangenterna: Jessica kl. 12:59
Måndag efter jobbhelg - ljuva tid. Hehe. Lyckades snooza ändå till halv nio idag - jag tror det beror på att det var mulet och solen inte gjorde mig pigg som den brukar. Men det var bara skönt, jag behövde sova lite extra efter jobbhelgen.

Jag åt frukost i lugn och ro innan jag kilade ner till jobbet för att gymma. Jag har inte gymmat där på nästan ett år, dels för att löpbandet behövde smörjas och dels för att jag ju skaffade mitt Attract-band förra sommaren.
Men i fredags så smörjde jag vårt löpband på jobbet och jag behöver styrketräna lite mer än vad jag har redskap till hemma, så jag bestämde mig för att börja gymma mer på jobbet igen. Herregud, jag har ju typ levt i det där lilla gymmet förut! Och jag kände faktiskt idag när jag klev på bandet att jag har saknat det. Det är en annan sak att komma iväg och dessutom så är det vi har på jobbet ett riktigt LÖPBAND så det är faktiskt skönare att springa på än mitt promenadband som egentligen mest är till för pw och jogging.
Hade massor av energi - som jag brukar ha när jag inte tagit ut mig ordentligt på länge. Jag sprang först i 20 minuter, sedan pw:ade och joggade jag om vartannat resten av tiden (på bandet - det blev ju en stund, som ni ser på bilden).

Nu måste jag hoppa in i duschen för jag stinker! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos