torsdag 27 mars 2014

Lifetime membership

vid tangenterna: Jessica kl. 19:40
Idag tog jag äntligen steget och köpte ett "lifetime membership" till Tone it up´s Nutrition Plan. SOM jag har längtat! :D Det senaste året så har Karena & Katrina inspirerat mig till tusen och peppat mig till att testa nya träningsformer och rutiner. De hjälper en att finna glädjen i det här med träning och hälsa - och att hålla fast vid den känslan: inte gå vilse i måsten, restriktioner och krav längs vägen. Och ja, det låter som om jag har personlig kontakt med dem, haha. Men det känns så! De har en så mysig approach gentemot communityn de har skapat, det är värme och kärlek rakt igenom.
Därför har jag i synnerhet de senaste månaderna verkligen känt att jag vill ta del av mer än bara träningsdelen av communityn = kostdelen. Le VIP-avdelning liksom.
Och nu är jag där. Jag har typ tre- fyrahundra pdf-sidor att plöja. Bring it on!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos