torsdag 20 mars 2014

Vaniljlatte, 3D och... regn? Snö? I don't even know.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:26
Halvkul torsdagshumör so far. Det har nog mer att göra med uppgiften jag håller på med just nu än något annat. Jag förstår att det är nyttigt att jobba lite i ett 3D-redigeringsprogram (heter det så?) för att förstå tänket, men jag kan inte påstå att jag är bra på det. Jag ÄR redan inne i tänket! Jag har många års erfarenhet av det genom mitt Sims-spelande! Kan jag inte få tillgodoräkna den här uppgiften då?

DOCK så ska jag fika lite med Nathalujz om en dryg timma. I MADE IT A PRIORITY, så att säga. Det var så himla längesen jag träffade henne och det kan enbart vara bra för min mentala balans att få hänga lite med henne och därefter gå hem och fortsätta med det här. Det kanske kan reducera antalet frustrerade monologer riktade mot Sketchup om inte annat. ("Men HUR vänder jag på den där nu då?", "Men VARFÖR blir det sådär nu då?", "Wäää wääähh wääähh - ohörbart mummel" etc etc etc)

Vad tror ni om min springtur imorgon bitti då? Alltså vädermässigt sett? Just nu känns det ju tveksamt alltså. Men jag håller stenhårt fast vid hoppet!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos