fredag 21 mars 2014

A latte to wish for

vid tangenterna: Jessica kl. 16:35

Nu när jag börjat dricka latte flitigt här hemma igen så har mina fina lattemuggar från Greengate fått stå till tjänst mer frekvent. Jag dricker ju nästan aldrig te ur dem längre, då har jag andra muggar som jag föredrar till det. Men jag slutar aldrig älska min Greengate-samling! Ovan så ser ni min önskelista till den. Just nu är jag lite mätt på deras superblommiga mönster (jag har ju redan så många grejer med dem) och spanar lite extra på de lite enklare varianterna. Det prickiga "Spot"-mönstret har jag alltid gillat. Jag har en ljusgrön och en röd, julig sådan. Men den indigofärgade är ju sötast med sin lilla spetskant upptill!
Men som sagt, samtliga av de där fem skulle gärna få komma hem till oss! :)

Alla kopparna finns hos systerlycklig.se.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos