måndag 31 mars 2014

I'm gonna chase your hell away

vid tangenterna: Jessica kl. 12:08

Jag ÄLSKAR när en bra låt har en bra video som ger låten det där extra djupet. När man inte behöver bli besviken. När det inte bara är Taylor´s videos man kan grina till. (För jag grinar alltid om det är en bra video, oavsett om den är sorglig eller ej. Är den inte sorglig så grinar jag av lycka - typ "Love story", "You belong with me" och "Mine", för att dra av en radda av nyss nämnda fröken Swifts klassiker. Eller Gagas "Judas". Mums.) 

En klassiker i den här genren är ju annars Enrique Iglesias "Hero". Sorgligaste ever! Eller Britney´s "Everytime". Ni får youtube:a dem själva om ni är på gråthumör för jag måste återgå till mitt kodande. ♥
Tjipp tjipp!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos