söndag 16 mars 2014

Pure bliss on a sunday mornin'.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:32
tea, book, bliss, roses, sunlight
Ibland krävs inte mer än en Marian Keyes-bok du läser för femtioelfte gången, en kopp te (dagens första) och solstrålar för att skapa magi. Och okej, en bukett charmerande rosor. Ena riktiga publikfriare är vad de är.
Jag har sminkat mig för första gången på hela veckan idag. Varför? För att vi ska fira Pulia som fyllde 21 i torsdags!♥ Hurraaa! Nästa år kan vi sjunga "22" istället för "Ja må hon leva!" :D
Och MAKEUP IS CELEBRATION-JESSICAS PROBLEM! nuförtiden. Typ. Hence the sminksituation.

Den här söndagen gör sitt bästa för att vinna pluspoäng överlag, känner jag. Den måste veta att jag är sådär halvförtjust i söndagar annars... För solen strålar, vi har varit ute och gått och köpt surdegsbröd till ikväll på Konditoriet, Tobbis är och hämtar thaimat till oss nu och sedan blir det som sagt kalas för lilltrollet - som jag sa: Den samlar pluspoäng! Oh! Juste! Dessutom så kommer Linas (vegetariska) matkasse ikväll! Weehooooo. *dansar lassodans*

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos