onsdag 5 mars 2014

Fascinerad.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:03
Tack vare Bloggkommentatorernas inlägg så hittade jag till den här dockskåpsbloggen. Ja, korrekt: DOCKSKÅPSBLOGG! Alltså. Jag har verkligen inte tid att sitta och scrolla sida upp och sida ner på en blogg just nu, men jag har svårt att slita mig. Visst får man lust att sitta och möblera och pyssla själv?
Nu är just irl-dockskåp absolut inte något som jag kan se mig själv ha som hobby, men The Sims-spelen är ju faktiskt 2000-talets dockskåp. Minst hälften av det roliga är ju att bygga och inreda husen.
Jag KAN dock föreställa mig mina psykbryt när inget blir som jag vill om jag skulle ge mig på pyssel av den kaliber som Yvonne gör. Japp. För min inre syn ser jag nu mig själv, hysteriskt skrikande med tusentals små halvfärdiga (och fula) möbler i miniformat runt omkring mig.
Nä. Jag låter proffspysslarna göra det. Och så kan jag storögt läsa deras bloggar istället.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos