lördag 25 februari 2012

Fina lördag, tack för att du är du.

vid tangenterna: Jessica kl. 19:24
TADAH! Som utlovat igår: Förvaringskorg från Hemtex. Nu har vi våra tvättgrejer samlade i den. Mycket bra. Och snyggt. Som sagt: Jag älskar den där produktserien! Jenny köpte en supersöt löpare från den förra veckan också och det finns koppar. . . (bland annat.) Men koppar är ju något som jag redan har, om man säger så.

Vi har haft en så mysig dag! Vi lånade Kerstins bil så att vi kunde hämta ut mitt jättepaket (med TG´n) och åka och handla och sedan fikade vi med Müllers-semlor hos pappa och Kerstin. Därefter gick vi hem och åt upp resterna från min och Linas lilla tjejmiddag igår; Kycklingröra, quesadillas och pesto-smördegsrullar. Fest!:D Nu snart är det Fringe & Menthalist-dags = lördagsmys.
Hoppas ni har en wöööönderfull lördag, ni med! Nu ska jag leka lite till med min TG, hahah. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos