måndag 13 februari 2012

True blue baby I love you

vid tangenterna: Jessica kl. 23:06
Nattinatti från Drömmis!♥
Imorgon är det ju Alla Hjärtans Dag (NI HADE INGEN ANING, ELLER HUR?????) och jag känner mig faktiskt riktigt peppad på det. Jag brukar inte tänka mycket på det, Tobbe har däremot lyckats överraska mig några gånger med chokladhjärtan och så, haha. Min gulle!
Anyways, jag skulle väl tro att jag tycker det ska bli lite extra mysigt i år eftersom att jag faktiskt är ledig den här gången. De senaste åren har jag lyckats jobba varenda 14:e februari, gärna heldagar också så att man sitter och ruttnar på jobbet och inte har ett dugg mysigt, haha.
Tobbe ska få lite extra god mat imorgon, då blir han glad. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos